سرشارژر دوربینی | سر شارژر موبایل دوربین دار هاید

گارانتی ۱۸ ماهه اسپای ایران
موجود در انبار اسپای ایران
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی اسپای ایران
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی اسپای ایران
    {{{{جهت ویرایش این متن به پیکربندی پوسته > تب برچسب ها مراجعه نمایید.}}}} این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی اسپای ایران تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی اسپای ایران در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

تماس بگیرید

توضیحات

با کیفیت تصویر بالا و قابلیت ضبط فیلم با رزولوشن 10800 (Full HD)، سرشارژر دوربینی اسپای ران تضمین می‌کند که هر لحظه‌ای را به طور شفاف و واضح ثبت کنید. بنابراین، لحظات مهم و یادگاری‌های خاص خود را با کیفیت بالا برای همیشه به یاد خواهید داشت.

کاربردهای سرشارژر دوربینی اسپای ایران

سرشارژر دوربینی یک وسیله بسیار کاربردی و قابل استفاده برای امنیت محیط کار یا منزل است. با استفاده از این دوربین می‌توانید تصاویر و فیلم‌های مربوط به محیط مورد نظرتان را به صورت مستقیم یا از راه دور مشاهده کنید و با امکاناتی مانند ردیابی حرکت و انتقال تصویر، محیط را به خوبی نظارت کنید.

سرشارژر اسپای ایران، یک محصول قوی است که برای ایرانیان طراحی و تولید شده است. این سرشارژر با کیفیت بالا و قابلیت‌های منحصر به فردی که دارد، به شما امکان اجازه فیلمبرداری همزمان با شارژکردن را می‌دهد.

قابلیت‎‌های سرشارژر دوربینی اسپای ایران

سرشارژر دوربینی ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که برای امنیت و نظارت بر محیط کار یا منزل استفاده می‌شود. در ادامه، به برخی از ویژگی‌های مهم این دوربین می‌پردازیم:

۱. رمخور: این دوربین دارای یک درگاه رمکارت میکرواس‌دی است که از طریق آن می‌توانید یک کارت حافظه با ظرفیت حداکثر ۶۴ گیگابایت را برای ذخیره‌سازی تصاویر استفاده کنید.

۲. کیفیت تصویر: دوربین دارای کیفیت تصویر ۱۰۸۰۰ (Full HD) است که به شما امکان ضبط و مشاهده تصاویر با کیفیت بالا را می‌دهد.

۳. میکرفون: دوربین دارای میکرفون است که امکان ضبط صدا را فراهم می‌کند، بنابراین علاوه بر تصاویر، می‌توانید صداهای محیط را نیز ضبط و پخش کنید.

۴. مدت زمان فیلمبرداری: زمان فیلمبرداری این دوربین تا زمانی است که به پریز برق متصل است. با اتصال دائمی به برق، نیاز به تعویض باتری ندارید.

۵. سنسور حرکتی: دوربین دارای سنسور حرکت است که در صورت تشخیص حرکت در شعاع ۱/۵ متری، فعال می‌شود و به شما اعلان می‌دهد. این ویژگی به شما امکان نظارت بر حرکت‌ها در محیط را می‌دهد.

۶. اپلیکیشن: سرشارژر دوربینی قابلیت کنترل و مشاهده از راه دور را دارد. با نصب اپلیکیشن مخصوص بر روی گوشی همراه خود و اتصال دستگاه در پریز برق می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید.

۷. شما می‌توانید تنظیمات دوربین را تغییر دهید و به ویدیوها و تصاویر ذخیره شده در کارت حافظه دسترسی داشته باشید و آن‌ها را بر روی گوشی خود مشاهده کنید.

نحوه استفاده از سرشارژر دوربینی

  1. امنیت منزل: می‌توانید این دوربین را در منزل خود نصب کنید تا نظارت و کنترل بر اتاق‌ها، ورودی‌ها، حیاط و مناطق دیگر را داشته باشید. با استفاده از اپلیکیشن مربوطه، می‌توانید به صورت زنده تصاویر را بر روی گوشی همراه خود مشاهده کنید.
  2. امنیت محیط کار: این دوربین می‌تواند در محیط‌های کاری نظارت و کنترل را بر روی محل‌هایی مانند دفتر، فروشگاه، کارخانه و غیره فراهم کند. با استفاده از سنسور حرکتی، می‌توانید از هرگونه حرکت مشکوک مطلع شوید و ضبط تصاویر مربوطه را بر روی رم ذخیره کنید.
  3. نظارت بر فضاهای عمومی: در صورتی که نیاز به نظارت بر فضاهای عمومی مانند پارک‌ها، میدان‌ها، پل‌ها و غیره دارید، می‌توانید از این دوربین استفاده کنید تا امنیت و نظم را در این مکان‌ها بهبود بخشید.
  4. ضبط و ثبت تصاویر: با استفاده از رمکارت، می‌توانید تصاویر و ویدئوهای مربوط به محیط مورد نظر را ضبط و ثبت کنید. این قابلیت در مواقعی که به دلایلی به اینترنت دسترسی ندارید یا می‌خواهید اطلاعات را به صورت مستقل ذخیره کنید، بسیار مفید است.

از طریق اپلیکیشن مربوطه که برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS در دسترس است، می‌توانید تصاویر را مشاهده، ضبط و کنترل کنید.

در کل، سرشارژر دوربینی اسپای ران یک راه حل قدرتمند و کارآمد برای امنیت و نظارت بر محیط است. با کیفیت تصویر بالا، ضبط صدا، سنسور حرکت و امکان کنترل از راه دور، شما می‌توانید به راحتی محیط را نظارت کنید و از امنیت خانه، محیط کار یا هر فضای دیگر که احساس نیاز به نظارت دارید، اطمینان حاصل کنید.

مشخصات فنی سرشارژر دوربینی

ویژگی

توضیحات

رمکارت

تا 64 گیگابایت (میکرواس‌دی)

باتری داخلی

ندارد

کیفیت تصویر

10800 (Full HD)

میکرفون

دارد

مدت زمان فیلمبرداری

تا زمانی که دستگاه به پریز برق متصل است

سنسور حرکتی

دارد

تعداد فریم

30 فریم بر ثانیه

اپلیکیشن

اندروید و iOS

انتقال تصویر

دارد

رم

ندارد

امکان عکس‌برداری

دارد

قابلیت نظارت از راه دور

بله، با استفاده از اپلیکیشن مخصوص و اتصال به اینترنت

ذخیره تصاویر

بر روی رمکارت (حتی در صورت عدم دسترسی به اینترنت)

سنسور حرکتی

تا شعاع 1.5 متری

کاربردها

امنیت منزل، امنیت محیط کار، نظارت بر فضاهای عمومی و ثبت تصاویر

توجه

استفاده غیر اخلاقی از دستگاه ممنوع است و عواقب آن بر عهده شخص استفاده‌کننده است

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرشارژر دوربینی | سر شارژر موبایل دوربین دار هاید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت: