ساعت رومیزی دوربین دار

گارانتی ۱۸ ماهه اسپای ایران
موجود در انبار اسپای ایران
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی اسپای ایران
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی اسپای ایران
    {{{{جهت ویرایش این متن به پیکربندی پوسته > تب برچسب ها مراجعه نمایید.}}}} این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی اسپای ایران تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی اسپای ایران در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

4,500,000 تومان

توضیحات

ساعت رومیزی دوربین دار ریموت دار دارای سنسور حرکتی مخصوص نگهداری از پت و اتاق کودک

ساعت رومیزی دوربین دار ریموت دار
بُرد ریموت : 18m
فرمت ویدئو : AVİ
کیفیت ویدئو : 480p و 720p
تعداد فریم بر ثانیه : 30
سنسور حرکتی : دارد
مدت زمان فیلمبرداری : 8ساعت
حافظه : رمخور از نوع میکرواس‌دی ساپورت رم تا 32GB
میکروفون : دارد

ساعت رومیزی دوربین دار شگفتی جدید در فروشگاه اسپای ایران!

ساعت رومیزی دوربین دار یک دستگاه هوشمند است که علاوه بر عملکرد ساعت، دارای یک دوربین مخفی برای ضبط تصاویر و ویدئوها است. این دستگاه به شما امکان می‌دهد تا در محیط خانه یا محیط کار خود یک نظارت دقیق و امنیتی را داشته باشید. ساعت رومیزی دوربین دار دارای بسیاری از مزایا و کاربردهای متنوع است. مزایای استفاده از این ساعت، امنیت و نظارت، آرامش خاطر، ضبط لحظات مهم، راحتی استفاده و کنترل و …. است که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم.

با این ساعت رومیزی دوربین دار از اسپای ایران همواره به خیال راحت می‌توانید عزیزان خود را در نظر بگیرید. فروشگاه اسپای ایران در خدمت شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید، به فروشگاه ما سر بزنید. جهت آرامش بیشتر همراه ما باشید.

نحوه کار ساعت رومیزی دوربین دار

ساعت رومیزی دوربین دار به نوعی دوربین مداربسته خانگی به حساب می‌رود. معمولا دزدها که به خانه یا محل کار کسی می روند اولین کار آن ها قطع دوربین مداربسته و سیستم امنیتی آن جاست. این وسیله که دارای سنسور حساس به حرکت است با حس کردن کوچکترین حرکت شروع به فیلمبرداری میکند و اگر حرکتی وجود نداشته باشد به صورت خودکار فیلمبرداری را قطع کرده و به حالت آماده به کار (standby) در می آید. فیلمبرداری به همراه ضبط صدا می باشد و عکسبرداری نیز به صورت مجزا امکان پذیر است. این ساعت دارای باتری لیتیومی بادوام است.

کاربرد ساعت رومیزی دوربین دار

ساعت رومیزی دوربین دار مناسب برای کنترل اتاق کودک،پرستار کودک و یا پرستار سالمندان می باشد. بسیاری از افراد که در بیرون خانه مشغول کار هستند و کودک یا والدین سالمند خود را به پرستار میسپارند و بسیار نگران برخورد پرستار با عزیزان خود هستند این دستگاه برای این دسته از افراد بسیار مناسب و کاربردی است.
همچنین مناسب برای مدیران و صاحبان مشاغل است تا در صورت نبود خود بتوانند محیط کار را کنترل نموده و بدانند در محل کارشان چه اتفاقاتی میفتد. از طریق رابط موجود در بسته میتوانید به راحتی اطلاعات ساعت را بر روی کامپیوتر و یا لپتاپ خود انتقال دهید.

ویژگی‌های ساعت رومیزی دوربین دار

  1. دوربین دار: این ساعت رومیزی دارای دوربین است که به شما امکان فیلمبرداری و عکاسی را می‌دهد.
  2. ریموت کنترل: ساعت رومیزی دارای ریموت کنترل است که به شما امکان کنترل از راه دور دستگاه را می‌دهد. برد ریموت کنترل تا 18 متر است.
  3. فرمت ویدئو: ویدئوهای ضبط شده توسط این ساعت رومیزی در فرمت AVI هستند.
  4. کیفیت ویدئو: ساعت رومیزی دارای دو کیفیت ویدئو است، 480p و 720p. شما می‌توانید انتخاب کنید که فیلم‌ها در کدام کیفیت ضبط شوند.
  5. تعداد فریم بر ثانیه: ویدئوهای ضبط شده توسط این ساعت رومیزی با سرعت 30 فریم بر ثانیه پخش می‌شوند.
  6. سنسور حرکتی: ساعت رومیزی دارای سنسور حرکتی است که به شما امکان نگهداری از حیوان خانگی یا اتاق کودک را می‌دهد. سنسور حرکتی در صورت تشخیص حرکت، فیلمبرداری را آغاز می‌کند.
  7. مدت زمان فیلمبرداری: با باتری‌های موجود، مدت زمان فیلمبرداری این ساعت رومیزی تا 8 ساعت است.
  8. حافظه: این ساعت رومیزی از نوع رمخور بوده و از کارت حافظه میکرواس‌دی پشتیبانی می‌کند. حداکثر ظرفیت کارت حافظه قابل پشتیبانی تا 32 گیگابایت است.
  9. میکروفون: ساعت رومیزی دارای میکروفون است که امکان ضبط صدا را فراهم می‌کند.

معایب احتمالی ساعت دوبین دار

علاوه بر مزایایی که ساعت رومیزی دوربین دار دارد، برخی معایبی نیز وجود دارند که در نظر باید گرفته شود. به طور کلی، معایب ممکن عبارتند از:

  1. نقص در حریم خصوصی: استفاده از یک دوربین مخفی در محیط خانه یا محیط کار می‌تواند نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی افراد را به وجود آورد. افرادی که در محیط تصویر قرار دارند، ممکن است احساس ناراحتی کنند.
  2. محدودیت دید در شرایط نوری ضعیف: در شرایط نوری ضعیف، کیفیت تصاویر و ویدئوهای ضبط شده توسط دوربین ممکن است کاهش یابد و تصاویر تار و مبهم شوند.
  3. محدودیت ظرفیت ذخیره سازی: حافظه داخلی ساعت رومیزی دوربین دار معمولاً محدود است و به دلیل محدودیت ظرفیت، میزان زمانی که می‌توانید فیلمبرداری کنید محدود است. همچنین، تنها با استفاده از کارت حافظه میکرواس‌دی قابلیت افزایش ظرفیت ذخیره سازی وجود دارد.
  4. مشکلات فنی: مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگر، ساعت رومیزی دوربین دار هم ممکن است با مشکلات فنی مواجه شود. این مشکلات می‌توانند شامل خرابی دوربین، عملکرد ناصحیح ریموت کنترل، مشکلات نرم‌افزاری و غیره باشند.

جدول مشخصات فنی ساعت رومیزی دوربین دار

ویژگی توضیحات
نوع دستگاه ساعت رومیزی دوربین دار
برد ریموت 18 متر
فرمت ویدئو AVI
کیفیت ویدئو 480p و 720p
تعداد فریم بر ثانیه 30
سنسور حرکتی دارد
مدت زمان فیلمبرداری 8 ساعت
حافظه رمخور از نوع میکرواس‌دی، قابلیت پشتیبانی تا 32GB
میکروفون دارد

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت رومیزی دوربین دار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت: