دوربین وایرلس ptz

ویژگی‌های محصول
  • پروتکل: onvif
  • حافظه: ساپورت رم تا 128 گیگ
  • دید در شب: رنگی حداکثر تا 50 متر
  • انتقال تصویر: وای فای داخلی و p2p
  • تصویر: 2 مگاپیکسل Full HD
گارانتی ۱۸ ماهه اسپای ایران
موجود در انبار اسپای ایران
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی اسپای ایران
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی اسپای ایران
    {{{{جهت ویرایش این متن به پیکربندی پوسته > تب برچسب ها مراجعه نمایید.}}}} این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی اسپای ایران تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی اسپای ایران در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

تماس بگیرید

توضیحات

ویژگی های دوربین وایرلس PTZ:

  • پروتکل: onvif
  • دارای اپلیکشن اندروید و ایفون
  • نرم افزار محبوب و راحت v380
  • حافظه: ساپورت رم تا 128 گیگ
  • دید در شب قوی و رنگی تا 50 متر

دوربین وایرلس PTZ دارای استاندارد IP66 ضد آب و ضد گرد و غبار است که برای استفاده در فضای باز مناسب است. همچنین دارای پروتکل onvif برای اتصال به کامپیوتر شخصی و لپ تاپ و دستگاه ضبط NVR برای انتقال دو طرفه صدا می باشد. امکان اتصال وای فای داخلی (هات اسپات) بدون نیاز به مودم در محدوده دوربین و p2p برای اتصال به مودم برای مشاهده تصویر دوربین در هر نقطه از دنیا، وجود دارد.

دید در شب قوی تا 50 متر، یکی دیگر از ویژگی ها و مزیت های دوربین وایرلس PTZ می باشد. این دوربین در اصل از بدنه و پایه بسیار مستحکمی ساخته شده است که علاوه بر ضد آب و گرد و غبار بودن، بسیار محکم در محیط نصب و فعال می شود. در ادامه به برخی از ویژگی های این دوربین اشاره می کنیم.

این دوربین باید در مکانی مناسب که نقطه کوری وجود ندارد نصب شود. البته از آنجایی که این دوربین می تواند با کیفیت بالا روی فضای مورد نظر شما زوم کند، می تواند در مناطق بزرگ و وسیع فیلمبرداری کند. از جمله مکان‌هایی که می‌توانید از دوربین وایرلس PTZ استفاده کنید، فرودگاه‌ها، تقاطع‌ها، موزه‌ها و سایر مناطق شهری هستند که به میدان دید بالایی نیاز دارند. دوربین مداربسته گردان PTZ با قابلیت بازرسی جامع و کلی برای فضاهای کنترلی وسیع بسیار مناسب است.

حسگرهای حرکتی در این دوربین به شما این امکان را می دهند که حتی کوچکترین حرکات را بررسی کنید. اگر نیاز به ذخیره برخی تصاویر در این دوربین دارید، بهتر است بدانید که این دوربین با پشتیبانی از کارت حافظه 32 گیگابایتی به راحتی می تواند این امکان را در اختیار شما قرار دهد. یکی از مزایای ویژه این دوربین امکان صدای دو طرفه است به طوری که در هر کجای دنیا که باشید می توانید با استفاده از این دوربین و میکروفون به راحتی با فضای مورد نظر ارتباط برقرار کنید.

ویژگی های دوربین وایرلس ptz

  • انتقال تصویر: وای فای داخلی و p2p
  • دارای تعقیب سوژه (auto tracking)
  • ساپورت رم تا 128 گیگ و حافظه ابری
  • تصویر با کیفیت 2 مگاپیکسل full hd میکروفون استریو بدون نویز

مشخصات فنی دوربین وایرلس PTZ

  • دید در شب با فناوری Array

پروژکتورهای دید در شب دوربین وایرلس PTZ از نوع Array هستند که می توانند برد بالاتری را در دید در شب نشان دهند. این ویژگی به ما کمک می کند تا این دوربین را به عنوان یک دوربین نیمه صنعتی معرفی کنیم که کاربر می تواند برای مصارف صنعتی و نیمه صنعتی از آن استفاده کند.

با دوربین وایرلس PTZ از اسپای ایران، نظارتی هوشمند بر جهانتان داشته باشید! این دوربین بی‌سیم، با کیفیت تصویر فوق‌العاده و قابلیت‌های پیشرفته، به شما امکان می‌دهد به راحتی و دقیق در هر زاویه‌ای نظارت کنید. با اتصال به شبکه‌ی وای‌فای، همیشه و هرجا قادر به مشاهده‌ی تصاویر با کیفیت بالا خواهید بود. اکنون به فروشگاه آنلاین اسپای ایران مراجعه کنید و دوربین PTZ ایده‌آل خود را سفارش دهید.

  • چرخش 4 جهته با موتور اولترا

موتوری که این دوربین را در 4 جهت می چرخاند با تمام دوربین های دیگر متفاوت است و آن این است که چرخش با این موتور در این مدل با سرعت بالاتر، نرم تر و با صدای بسیار کمتری انجام می شود.

  • انتقال تصویر با سرعت بالا بدون نیاز به IP

شما به دو صورت می توانید به این دوربین متصل شوید یکی ارتباط مستقیم که در این صورت گوشی شما مستقیما به وای فای دوربین متصل می شود و وارد اپلیکیشن می شوید و تا فاصله 15 متر می توانید از دوربین سرویس دریافت کنید. حالت بعدی حالتی است که در آن دوربین به صورت بی سیم به مودم متصل شده و آنلاین می شود. در این حالت در هر کجای دنیا که باشید و تلفن همراهتان به اینترنت متصل باشد می توانید از دوربین سرویس دریافت کنید و از تمامی امکانات دوربین استفاده کنید.

  • پشتیبانی از کارت حافظه microSD

دوربین وایرلس PTZ می تواند صدا و تصویر را روی کارت حافظه microSD ضبط کند و حداکثر پشتیبانی از حافظه 128 گیگابایت است.

تجربه‌ای منحصربه‌فرد از خرید آنلاین با اسپای ایران! فروشگاه اینترنتی معتبر با ریشه‌های قدیمی در حوزه نظارت و رهگیری. با دسترسی به محصولات متنوع و جذاب، اسپای ایران محیطی ساده و راحت را برای شما فراهم می‌آورد. همین حالا وارد دنیایی از امکانات خرید آنلاین شوید و از تجربه‌ای دلپذیر لذت ببرید.

توضیحات تکمیلی

پروتکل

onvif

حافظه

ساپورت رم تا 128 گیگ

دید در شب

رنگی حداکثر تا 50 متر

انتقال تصویر

وای فای داخلی و p2p

تصویر

2 مگاپیکسل Full HD

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین وایرلس ptz”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت: