دوربین بی بی کم 3 آنتن v380

ویژگی‌های محصول
  • ابعاد: ۱۱۰x۱۲۰x۱۲۰ میلی‌متر
  • وزن: ۱۸۰ گرم
  • مشخصات ظاهری: بی‌سیم جمع‌وجور
  • نوع اتصال: بی‌سیم (Wi-Fi)
  • مشخصات اتصال: با وای فای
  • نوع حسگر تصویر: CMOS
  • قابلیت‌های دوربین امنیتی و نظارتی: شیار کارت حافظه
  • منبع تغذیه: ۱۲ ولت ۲ آمپر
گارانتی ۱۸ ماهه اسپای ایران
موجود در انبار اسپای ایران
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی اسپای ایران
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی اسپای ایران
    {{{{جهت ویرایش این متن به پیکربندی پوسته > تب برچسب ها مراجعه نمایید.}}}} این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی اسپای ایران تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی اسپای ایران در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

تماس بگیرید

توضیحات

دوربین بی بی کم 3 آنتن v380 یکی از بهترین و در عین حال مناسب ترین دوربین ها برای نگهداری از کودکان است. در واقع دوربین های مداربسته هوشمند ابزار بسیار مفید و کاربردی برای نگهداری از کودکان هستند. همانطور که می دانید نسل جدید و مدرن دوربین های مدار بسته نسبت به دوربین های قبلی بسیار متفاوت و خاص هستند.

دوربین بی بی کم 3 آنتن v380

دوربین بی بی کم 3 آنتن v380 یکی از دوربین های مدار بسته جدید و پیشرفته است که دارای ویژگی های فراوانی است که آن را نسبت به سایر دوربین های موجود در بازار و در چند سال اخیر در بازار خرید و فروش متمایز می کند. این دوربین بسیار محبوب شده است. این دوربین از نرم افزار مدیریت v380 پشتیبانی می کند و می تواند مستقیماً به گوشی متصل شود. برای دیدن تصاویر دوربین 3 آنتن BB cam v380 در خارج از منزل (روی گوشی) باید دوربین را از طریق وای فای یا کابل شبکه به اینترنت متصل کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با مشخصات دقیق و بسیاری از ویژگی های دوربین بی بی کم 3 آنتن v380 آشنا کنیم. پس تا پایان این مقاله مفید ما را همراهی کنید.

ویژگی های دوربین بی بی کم 3 آنتن v380

در متن زیر به برخی از ویژگی های خاص این دوربین می پردازیم:

  • قابلیت چرخش 120 درجه عمودی و 355 درجه در محور افقی.
  • دید در شب عالی
  • حافظه رم آن 64 گیگابایت است.
  • قابلیت چرخش
  • آنتن عالی
  • عملکرد ضد سرقت
  • قابلیت پشتیبانی از پروتکل Onvif
  • انتقال صدا دو طرفه
دوربین بی بی کم 3 آنتن v380

دوربین بی بی کم 3 آنتن v380

قابلیت های دوربین بی بی کم 3 آنتن v380

یکی از منحصر به فردترین ویژگی های دوربین 3 آنتن v380 این است که این محصول شگفت انگیز برای نظارت بر نوزاد طراحی شده است. اما جالب است بدانید که با توجه به عملکرد بی عیب و نقصی که این دوربین به نمایش خواهد گذاشت، باعث می شود تا از آن برای درب مغازه ها، ادارات، انبارها و … به وفور استفاده کنند. یکی از ویژگی های دیگر این دوربین مراقبت از نوزاد این است که با خرید این دوربین دیگر نیازی به دستگاه DVR نخواهید داشت. عملکرد بی نظیر این دوربین بدون استفاده از دستگاه DVR قیمت آن را بسیار مناسب کرده است. ناگفته نماند که قیمت مقرون به صرفه این دوربین تنها به دلیل نبود دستگاه DVR نیست. در واقع بی سیم بودن این دوربین باعث شده تا برخی از هزینه ها مانند هزینه سیم کشی از قیمت نهایی آن کاسته شود و در نهایت قیمت نهایی دوربین مراقبت از کودک را مقرون به صرفه تر کند.

یکی دیگر از ویژگی های شگفت انگیز دوربین گردان 3 آنتن که خریداران عزیز را بسیار راضی کرده است، عدم نیاز به سیم کشی برای تأمین برق آن است. برای انتقال تصاویر می توانید این دوربین را از طریق WIFI به مودم متصل کنید. وجود این ویژگی منحصر به فرد در این دوربین امکان دریافت تصاویر زنده با اینترنت را به شما می دهد. ویژگی بارزتری که این دوربین را کامل تر می کند، لنز 2 مگاپیکسلی آن است که به شما امکان می دهد تصاویر را با کیفیت FULL HD مشاهده کنید.

کاربرد دوربین اتاق کودک

همانطور که از نام این دوربین پیداست، دوربین بی بی کم 3 آنتن v380 مخصوص اتاق کودک بوده و بهترین دوربین مراقبت از نوزاد می باشد. اگر شما هم می خواهید به عنوان والدینی وظیفه شناس و نمونه امنیت بیشتری برای فرزندتان فراهم کنید، ما به شما دوربین اتاق کودک را پیشنهاد می کنیم. این دوربین 24 ساعته به عنوان یک پرستار، کودک شما را زیر نظر دارد. با خرید این دوربین فوق العاده علاوه بر توجه به مراقبت از کودک خود بهترین نگهبان برای آنها خواهید بود. دوربین این محصول بی عیب و نقص دارای موتور چرخشی است و به راحتی می توانید کل اتاق را مشاهده کنید. دوربین چرخشی v380 دارای سنسور مادون قرمز است. وجود این ویژگی در این دستگاه به شما این امکان را می دهد که حتی در شب و یا در محیط های کم نور نیز تصاویر را به وضوح ببینید.

دوربین بی بی کم 3 آنتن v380

دوربین بی بی کم 3 آنتن v380

این دوربین دارای فناوری انتقال صدا دو طرفه است. وجود این قابلیت در این دوربین به شما این امکان را می دهد که در حین تماشای تصاویر صدای آن را بشنوید. علاوه بر این می توانید صحبت کنید و صدای شما از طریق دوربین موجود در محیط پخش می شود که این مزیت ویژه این دوربین است. دوربین چرخشی 3 آنتن به گونه ای طراحی شده است که به کمک اپلیکیشن گوشی خود به راحتی می توانید سر دوربین را به هر جهتی که دوست دارید بچرخانید. ناگفته نماند که این دوربین چرخشی بسیاری از ویژگی های دیگر مانند ردیابی خودکار سوژه، به صدا درآوردن آلارم (هنگام مشاهده حرکت) و امکان فیلم برداری و عکس برداری دارد. دوربین بی بی کم 3 آنتن v380 دارای لامپ های دید در شب مخفی است و تنظیمات خاصی دارد که این دوربین چرخشی را به دوربین دید در شب چرخشی تبدیل می کند.

توضیحات تکمیلی

ابعاد

۱۱۰x۱۲۰x۱۲۰ میلی‌متر

وزن

۱۸۰ گرم

مشخصات ظاهری

بی‌سیم جمع‌وجور

نوع اتصال

بی‌سیم (Wi-Fi)

مشخصات اتصال

با وای فای

نوع حسگر تصویر

CMOS

قابلیت‌های دوربین امنیتی و نظارتی

شیار کارت حافظه

منبع تغذیه

۱۲ ولت ۲ آمپر

سایر قابلیت ها و توضیحات

دوربین بیبی V۳۸۰PRO دارای کیفیت تصویر عالی و چرخش ۳۶۰ درجه و همینطور دارای اپلیکیشن قابل نصب در تلفن همراه برای کنترل است – استفاده از رم تا ۱۲۸ گیگ

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین بی بی کم 3 آنتن v380”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت: