دوربین مداربسته تحت شبکه پنل خورشیدی

گارانتی ۱۸ ماهه اسپای ایران
موجود در انبار اسپای ایران
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی اسپای ایران
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی اسپای ایران
    {{{{جهت ویرایش این متن به پیکربندی پوسته > تب برچسب ها مراجعه نمایید.}}}} این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی اسپای ایران تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی اسپای ایران در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

تماس بگیرید

توضیحات

دوربین مداربسته تحت شبکه پنل خورشیدی سیم کارتی با نرافزار قدرتمند v380 از فناوری تحت شبکه نظیر به نظیر (P2P) استفاده می کند که ارتباط بین دوربین و گوشی هوشمند شما را فراهم کند. هر دوربین یک شناسه منحصر به فرد (UID) دارد و زمانی که با استفاده از اپلیکیشن یا نرم افزار با دوربین های تحت شبکه اتصال ایجاد می کنید تصاویر بر روی دستگاه شما قابل مشاهده است.

دوربین های خورشیدی به شما امکان تماشای زنده و همزمان روی چندین دستگاه مانند تلفن هوشمند ، لپ تاپ یا تبلت را به طور همزمان می دهند. و این بدان معنی است که نه تنها شما بلکه اعضای خانواده نیز می توانند به طور همزمان تصاویر دوربین را دریافت کنند.

با استفاده از انرژی خورشیدی برای تأمین برق مورد نیاز دوربین سولار و عدم وابستگی به شبکه کابلی برق از پنل سولار استفاده می شود. یکی از مهمترین عواملی که بر عملکرد پنل خورشیدی تأثیر می گذارد، تابش نور خورشید است که در هر مکان متفاوت است. تابش کمتر نور خورشید به عنوان مثال در روزهای ابری یا در ماه های زمستان در عملکرد ذخیره انرژی تداخلی ایجاد نمی کند.یکی از ویژگی های برتر دوربین سولار خورشیدی، بی سیم بودن (wifi یا بدون نیاز به کابل کشی) می باشد.

دوربین سولار خورشیدی با استفاده از ماژول سیم کارت به شبکه مخابراتی موبایل متصل می شود. ماژول سیمکارت داخلی دوربین سولار قادر می باشد تا به شبکه 4g lte متصل شده و انتقال تصویر انجام دهد. قابلیت های دیگر این دوربین ، مکالمه دوطرفه با محیط، دزدگیر حرفه ای با قابلیت ارسال پیام هشدار، دارای پژوکتوربرای دیددرشب بهتردر محیط و چرخش 355 درجه به چپ وراست و 90 درجه به بالا وپایین می باشد.

دوربین مداربسته تحت شبکه پنل خورشیدی نوآوری امنیتی ای است که با استفاده از تکنولوژی مداربسته و انرژی خورشیدی، امکان نظارت و پایش بر محیط‌ها و ممتلکات را فراهم می‌کند. این دوربین‌ها به صورت بی‌سیم عمل می‌کنند و نصب آن‌ها بدون نیاز به سیم کشی انجام می‌شود. با استفاده از انرژی خورشیدی، به کاهش هزینه‌های انرژی و افزایش پایداری کمک می‌کنند. این دوربین‌ها با کیفیت تصویر بالا و قابلیت انعطاف پذیری در نصب، یک گزینه مناسب برای افزایش امنیت مناطق مختلف هستند.

در دنیای پیشرفته امروز، امنیت و نظارت بر محیط‌ها و ممتلکات بسیار اهمیت دارد. یکی از تکنولوژی‌های نوینی که به بهبود امنیت کمک می‌کند، دوربین مداربسته تحت شبکه پنل خورشیدی است. این نوع دوربین‌ها با ترکیبی از تکنولوژی مداربسته و استفاده از انرژی خورشیدی، امکان نظارت و پایش را در مناطقی که دسترسی به برق محدود است، فراهم می‌کنند.

مزایای دوربین مداربسته تحت شبکه پنل خورشیدی

  1. انعطاف پذیری در نصب و پیکربندی

    دوربین مداربسته تحت شبکه پنل خورشیدی، از نصب آسان و بدون نیاز به سیم کشی برای انتقال داده‌ها برخوردار است. این انعطاف پذیری در نصب، امکان نصب آن‌ها در مکان‌های دورافتاده یا دشواررس را بهبود می‌بخشد.

  2. استفاده از انرژی خورشیدی

    تجهیز دوربین‌ها با پنل‌های خورشیدی، به ارتقاء پایداری و کاهش هزینه‌های انرژی کمک می‌کند. این دوربین‌ها توسط انرژی خورشیدی شارژ می‌شوند و از نیاز به تغییر باتری‌ها یا اتصال به منابع تغذیه سیمی جلوگیری می‌کنند.

  3. کیفیت تصویر و وضوح بالا دوربین مداربسته تحت شبکه پنل خورشیدی

    دوربین مداربسته تحت شبکه پنل خورشیدی مجهز به فناوری‌های پیشرفته‌ای هستند که تصاویر با وضوح بالا و جزئیات دقیق را ارائه می‌دهند. این ویژگی مخصوصاً در شناسایی اشیاء یا افراد مهم در تصاویر، تاثیر بسیاری دارد.

کاربردها و موارد استفاده دوربین مداربسته تحت شبکه پنل خورشیدی

1. نظارت بر مناطق دورافتاده

دوربین‌های مداربسته تحت شبکه مدل سیم کارتی با پنل خورشیدی، امکان نظارت و پایش بر مناطقی که به سختی قابل دسترسی هستند، مانند اراضی کشاورزی دورافتاده یا جاده‌های کم تردد، را فراهم می‌کند.

2. امنیت در محیط‌های بیرونی

دوربین مداربسته تحت شبکه پنل خورشیدی مناسب برای استفاده در محیط‌های باز و فضاهای عمومی مانند پارک‌ها، پارکینگ‌ها و میدان‌ها است. ضبط تصاویر با وضوح بالا می‌تواند در تشخیص و پیشگیری از جرائم مؤثر باشد.

تکنولوژی‌های ارتباطی و امنیتی

1. شبکه‌های بی‌سیم

اتصال دوربین‌های مداربسته به شبکه‌های بی‌سیم، امکان دسترسی به تصاویر در زمان واقعی را تسهیل می‌کند. این امر برای مراقبت‌کنندگان و نیروهای امنیتی اهمیت دارد.

2. رمزنگاری اطلاعات

به منظور حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از دسترسی‌های غیرمجاز، اطلاعات ارسالی از دوربین‌ها به شبکه با استفاده از رمزنگاری اطلاعات محافظت می‌شوند.

نگهداری و مراقبت

برای بهره‌برداری بهینه از دوربین مداربسته تحت شبکه مدل سیم کارتی پنل خورشیدی، نگهداری منظم و مراقبت از آن‌ها امری ضروری است. این شامل پاکسازی منظره‌گیری، تعویض باتری‌ها به موقع و بررسی دوره‌ای عملکرد دوربین‌ها می‌شود.

دوربین مداربسته تحت شبکه مدل سیم کارتی با پنل خورشیدی، به عنوان یک نوآوری امنیتی، نقش مهمی در تقویت امنیت محیط‌ها و مناطق مختلف بازی می‌کند. امنیت و نظارت بهبود یافته، همراه با انعطاف پذیری در نصب و استفاده از انرژی خورشیدی، این دوربین‌ها را به یک گزینه مناسب و کارآمد برای محافظت از اموال و مناطق مختلف تبدیل کرده‌است.

معرفی دوربین مداربسته تحت شبکه پنل خورشیدی

دوربین مداربسته تحت شبکه پنل خورشیدی سیم کارتی با نرافزار قدرتمند v380 از فناوری تحت شبکه نظیر به نظیر (P2P) استفاده می کند که ارتباط بین دوربین و گوشی هوشمند شما را فراهم کند.

هر دوربین یک شناسه منحصر به فرد (UID) دارد و زمانی که با استفاده از اپلیکیشن یا نرم افزار با دوربین های تحت شبکه اتصال ایجاد می کنید تصاویر بر روی دستگاه شما قابل مشاهده است. دوربین های خورشیدی به شما امکان تماشای زنده و همزمان روی چندین دستگاه مانند تلفن هوشمند، لپ تاپ یا تبلت را به طور همزمان می دهند. و این بدان معنی است که نه تنها شما بلکه اعضای خانواده نیز می توانند به طور همزمان تصاویر دوربین را دریافت کنند.با استفاده از انرژی خورشیدی برای تأمین برق مورد نیاز دوربین سولار و عدم وابستگی به شبکه کابلی برق از پنل سولار استفاده می شود. یکی از مهمترین عواملی که بر عملکرد پنل خورشیدی تأثیر می گذارد، تابش نور خورشید است که در هر مکان متفاوت است.

تابش کمتر نور خورشید به عنوان مثال در روزهای ابری یا در ماه های زمستان در عملکرد ذخیره انرژی تداخلی ایجاد نمی کند.یکی از ویژگی های برتر دوربین سولار خورشیدی، بی سیم بودن (wifi یا بدون نیاز به کابل کشی) می باشد. دوربین سولار خورشیدی با استفاده از ماژول سیم کارت به شبکه مخابراتی موبایل متصل می شود.

ماژول سیمکارت داخلی دوربین سولار قادر می باشد تا به شبکه 4g lte متصل شده و انتقال تصویر انجام دهد. قابلیت های دیگر این دوربین ، مکالمه دوطرفه با محیط، دزدگیر حرفه ای با قابلیت ارسال پیام هشدار، دارای پژوکتوربرای دیددرشب بهتردر محیط و چرخش 355 درجه به چپ وراست و 90 درجه به بالا وپایین می باشد.

توضیحات تکمیلی

برند

متفرقه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین مداربسته تحت شبکه پنل خورشیدی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت:

شناسه محصول: dkp-8311618